norrsken

jag fick ordet norrsken och det här är vad jag kom fram till

• det är ett naturfenomen. nuff said.

• hårdrockare ♥ norrsken.
jag hittar tv-program, grupper, låtar. alla hårdrocksrelaterade. jag hittar videos där kopplingen hårdrock-norrsken inte går att missa, bilder på norrsken med hårdrock som easy listening till.
men jag hittar också den här vilket kanske helt krossar min teori om hårdrockens och norrskenets eviga kärlek.



norrskenet är uppenbarligen otrogen med dansbandsmusiken. typiskt.

• självklart har all form av folkmusik en koppling till norrsken och här kan man bl.a. lyssna på en låt som uppenbarligen heter just norrsken



• om man vill se hur "norrskenet" ser ut på teckenspråk så kan man kolla in den här tjejen som kör hela texten till nordmans under norrskenet.



nu vart det kanske lite mycket musikgrejer här men självklart fanns det även annat som t.ex

fc norrsken som verkar ligga bra till i år. you go girls!















jag hittade friskolor, en svensk manga-inspirerad illustrerad romansvit, rederier, mc klubbar, sängar mm.

resten får ni hitta själva!

1 kommentar:

Fredrik sa...

Naglfar släppte en demo som hette norrsken. På latin. 8)