jag vill tacka livet

så där ja!
konstnärsnämnden har än en gång beslutat sig för att ge mig ett stipendium for a job well done.
jag tackar, bockar och tar emot.
tack,tack.
så nu ska jag betala av mina skulder hos kronofogen, köpa en ny gitarr och om pengarna räcker till lite nya datagrejer.
ska också spara lite till spanienresan som jag ska åka på i slutet av augusti med min fina rörmokare. då slipper han betala allting själv och det är ju på tiden.

efter en mindre liten svacka med lite tråkiga nyheter så vänder det och livet blir än en gång rättvist.
tack livet, tack konstnärsnämnden och tack till mig själv.


4 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Du är jävla bra. Bäst!

Annanas sa...

Och tack till mig för jag har varit ett sånt himla fint stöd och syster? Du glömde visst...

Anonym sa...

grattis! fan vad stolta vi är över dig! kersti

päpps sa...

till topps gumman