elchocksbehandling

i samband med flytten så tänkte jag byta elbolag då jag nu ligger på vad jag tror är marknadens dyraste bolag.
jag har nu försökt mig på att kolla runt tre gånger och inte är jag klokare för det.

ska man ha fast eller rörligt pris? vilken sorts el? ett litet eller stort bolag?
jag försöker jämföra avtal och priser och sitter med en jävla massa fönster med olika elbolag och klickar mig frenestisk mellan dom.
alla siffrorna bara snurrar i huvudet och det hela slutar med att jag börjar läsa bloggar istället.

pinnkakan - elbolagen = 0-1

4 kommentarer:

raija sa...

kolla det här, känns bra tycker jag
fast elen är ju ändå dyr hela tiden men dom gör det åt dig, byter elbolag då o då..
http://kundkraft.se/

Saga sa...

Helt sjukt att man som konsument inte ska kunna jämföra sin elkostnad. Dom använder beteckningar från rymden och bakar ihop allt i paket hit och dit i stället för att bara TA BETALT!

Ännu ett område som retar livet ur mig. El-området! Herre gud, Sverige, vad håller på att hända med oss?!?

Dödsrockblackeberg sa...

http://www.elskling.se/

Unknown sa...

DisEl är helt klart det enda och bästa alternativet.