Saker man kan göra (11)


Man kan ta en lååång bloggpaus men sen dyka upp igen som gubben/gumman i lådan.

Man kan utbilda sig till undersköterska. Det är kul och bra. Kanske läser man vidare sen eller så nöjer man sig så.
Man kan också få för sig att bli gravid mitt upp i allting så i oktober blir det barn. Äntligen.
Det kan man vara så glad över att ingenting annat spelar någon roll. Bara magen och bebisen.

Man kan också ha världens bästa jobb - musiklärare till unga vuxna som inte mår så bra. Varje gång det är dags att åka dit är som att få en present.

Livet har aldrig varit bättre och hade jag vetat att det var här jag skulle hamna till slut så hade jag kanske gråtit mindre då jag var yngre.

1 kommentar:

Fredrik sa...

Grattis finaste Erika! Önskar dig all lycka!

Vårt senaste samtal var en katastrof. Ber om ursäkt för allt.

/ f