dottopann del 4

jag var tidig men det gjorde inget. jag behövde inte vänta utan blev visad in direkt.
den här gången ville han jobba på mina lungor sa han. jag gav klartecken och vi satte igång.
att jobba med lungorna innebär tydligen bla två nålar som placerades bredvid näsan likt morrhår.
så passande tänkte jag iom att jag är lite crazy cat lady.
efter ca 5-10 min var det som att något försvann från den vänstra lungan och plötsligt kändes det 100 gånger lättare att andas. som att jag gått runt och andats med halva lungan utan att direkt märka det.
en mycket märklig känsla som höll i sig flera dagar efteråt.

finns inte så mycket mer att säga om den här gången förrutom att behandlingen avslutades med att han sa att jag va duktig. vet inte riktigt varför men det spelar ingen roll. jag? duktig? ok.

status: sover bättre men fortfarande för lite. tar ibland fortfarande piller för att få sova hela natten.
har fortfarande ont i min mage men kanske är det något bättre även där. äter i stort sett inga värktabletter längre.
har slarvat lite med de små örtpiller jag fick från honom och således har jag haft ett par små attacker av svimningskänslor men inte lika ofta och lika intensiva som tidigare.

Inga kommentarer: