boktips

något som pinnkakan inte så ofta bjussar på är boktips, vilket till stor del beror på att jag väldigt sällan läser böcker, men här kommer så ett.

"sju jävligt långa dagar" av Jonathan Tropper.


jag visste inte alls vad jag köpte när jag kastade ner boken i korgen på affären men det är bland det bästa köpen jag gjort på länge. det är nästan så jag gråter lite över att jag läst ut den...

jag gör sällan något större väsen av mig när jag läser men med den här boken var det näst intill omöjligt att inte ge ifrån sig små pip, suckar, höga skratt och små ångestgnyn.



köp, eller låna, den genast!

2 kommentarer:

Milon sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Milon sa...

Har tänkt läsa den ett tag utan att det blivit av. Nu har jag börjat tack vare dig!
Kram i vinterkylan
-Lisa