i reklamens värld #2

idag tänker jag på comhem-reklamen med bebisarna.
allvarlig talat, det måste ju finnas fler än jag som blev galen efter andra gången man sett/hört den?
för om man inte bara använder nätet för att kolla aktiemarknaden och/eller porrsurfar så har man sett den förut.
filmen va rolig och gullig första gången men nu känner jag att jag nästan får panik när den går igång.

jag har väntat tålmodigt på att de iallafall ska korta ner den men än så länge har jag väntat förgäves.

tycker verkligen folk att det här är såååå kul och såååååå gulligt att de vill se det i varje jävla reklampaus?

frågar ni mig så är svaret nej. icke.

3 kommentarer:

Saga sa...

Jag tycker den är supersöt men alldeles för lång!
Reklam-tv och reklam-radio suger ungefär lika hårt.

Panikar också lite när den ploppar upp och stör min frid.

puss

Anonym sa...

Håller med. Den känns inte fräsch.

tv88 sa...

Kära kaka... låt mig med denna kommentar få uttrycka min yttersta avsky inför den reklam du nämnt i ovanstående inlägg. Ville jag se en exploaterad spädgris eller två, skulle jag föredra att ringa Gamle McDonald. Livet blir inte svårare än en bal på slottet. Häpp!