jag bara undrar...

vad betyder det när man drömmer om torrjäst?
någon som har koll?

7 kommentarer:

B sa...

Att du legat för lite med din man?

Fredrik sa...

Det, eller så har du en undermedveten önskan att baka?

Dödspeter sa...

En bulle i ugnen.

Saga sa...

Att din kille är supertorr kanske? ;)

PinnKakan sa...

hmmm...
ingen har skrivit att jag t.ex. kommer vinna en miljon eller få ett nytt arbete inom tre månader.
jag känner mig sjukt besviken för det va lite det jag hade hoppats på.

Feline Flodin sa...

Vad förväntar du dig. Handlar det inte om sex eller ond bråd och död, då är ingen intresserad. Tyvärr.

Men det kan ju vara så att du ska flytta till Rotebro också... Och börja jobba på jöstbolaget. 8)

Fredrik sa...

Sorry, jag ska inte skriva med tantens användare igen.

8) Det var inte meningen.