stockholmsnatt

i helgen blir det utgång som så småningom blir hemgång till min brors lånade lägenhet.
förhoppningsvis sent på natten med trötta ben efter allt dansande och kramp i magen efter en massa skrattande.
ett jäkla drag alltså.
det kommer inte bli någon stavgång. det är jag helt säker på.
allt annat känns osäkert.
kanske är jag väldigt snygg eller bara måttligt.
kanske blir jag väldigt full och glad eller så håller jag mig i skinnet och uppför mig som folk.
man kan aldrig så noga veta.
de som träffar mig får se och uppleva spektaklet i egen hög person.
alla andra får undra och snällt ge sig till tåls till nästa blogginlägg då en sammanfattning troligtvis kommer att ges.
jag kommer vara utan internets magiska värld under helgen så vill man nå mig får man ringa.
om man har mitt nummer dvs.

2 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

Om du bara visste så finfint det känns att ha dig sådär nära! :)

PinnKakan sa...

gulliga du...
och va mysigt det va att träffa dig även om det inte blev så länge.
next time tycker jag vi kör en tjejkväll. det vore på tiden!
puss!